1. Hírek
2019. szeptember 8.Szólj hozzá! (0)
Hát, itt is volnék. Azt hiszem még jelentősen bizonytalan lábakon állok ezen a helyen... És határozottan remélem, hogy egy ideig ki fogok taratani. Elég sokszor szerettem volna már mangát fordítani, de mindig beleüttköztem abba a falba, hogy tökre nem tudok angolul. Na jó, talán nem szerencsés pont így kezdeni egy első bekezdést, de mindekit megnyugtatok, hogy Ez MÁR A MÚLT! Mostanra már sikerült a 0-ról feltornáznom a tudásomat, és remélem ennek hasznát is fogom venni.

Jelenleg még csak keresgélek a mangák között, igazából arra gondoltam, hogy mindenféle fajta mangát fogok fordítani már, ha tudok de először gondoltam, valami rövidebb one-shot félébe kezdek, de sajnos nem nagyon találkoztam olyannal, ami érdekelt is volna, vagy ami ne lenne lefordítva. De még nézelődök úgy is. Szóval, ennek híjján végül a Sakamichi no Apollonra esett a választásom, mert nagyon szerettem annakidején a belőle készült animét. Meg annyira nem tűnik (egyelőre) bonyoltnak a szövege.

Már haladok az első fejezettel, a fele már megvan, de vannak még nehézségeim, és mivel egyedül csinálok mindent így kicsit lassan is haladok, a tipikus lajhártempómban, de azt hiszem majd ha belejövök, gyorsabban is fog menni.

Még a terveket nem tudom, hogy alakul, egyelőre azt fogom kitalálni, hogy hogy tegyem itt normálisan online olvashatóvá, mert szerintem nem merem még AA-ra felpakolni a legelső fordításomat. 

Ennyit szerettem volna előljáróba mondani, kívánjatok szerencsét, hamarosan jelentkezem! ^^


Címkék: